bolleke
Publish time 2014-4-2 23:54
Edited by bolleke at 2014-4-2 23:56
Dank je :D
grandma
Publish time 2014-4-5 19:42
had hem ook te pakken.
irma0807
Publish time 2014-4-9 23:10
nou ik heb een vraag: Ik probeer borduurpatronen te uploaden, maar de één na de ander wordt afgekeurd en verwijderd. Wat doe ik fout???
Als ik klik op de reactie krijg ik namelijk de melding dat ik geen toegang heb, dus dan weet ik nog niet waarom. Ik dacht ik vraag het hier.............
inaa
Publish time 2014-4-10 01:00
Hoi allemaal,
Leuke site is dit!
Ben al 2 jaar lid geloof ik maar de laatste weken ben ik er pas mee bezig :$.
Heb al een paar dingen gedownload maar nu wil ik zelf wat uploaden maar dat lukt niet.
Ik kan wel de naam en patroondetails vermelden maar nergens een knopje om te uploaden.
Wat doe ik fout?
Groetjes,
Ina.
bonma
Publish time 2014-4-12 05:55
static/image/common/user_online.gif irma0807 static/image/common/clock.gif 2014-4-9 16:10 static/image/common/back.gif
nou ik heb een vraag: Ik probeer borduurpatronen te uploaden, maar de één na de ander wordt afgeke ...
Je moet wel eerst zien of het al op de site staat. Soms is dit nogal verwarrend bij Lanarte bv . zoek ik op nummer en dan staat het er al op met alleen een naam. Je hebt ook repaint en gescand dat is dan hetzelfde patroon maar in verschillende vorm. Bij repaint heb je dan nog twee soorten PCS en XSD. Het is wel sneu voor je als je patroon altijd afgekeurd wordt.
In het begin was het mij ook zo maar al doende leer je bij.
irma0807
Publish time 2014-4-12 14:45
static/image/common/user_online.gif bonma static/image/common/clock.gif 2014-4-11 22:55 static/image/common/back.gif
Je moet wel eerst zien of het al op de site staat. Soms is dit nogal verwarrend bij Lanarte bv . z ...
bedankt voor het antwoord. Daar zal het dan inderdaad aan kunnen liggen. ik blijf proberen
patripiex
Publish time 2014-4-16 16:02
Goedemorgen,ik ben sinds gisterenavond lid en heb net even dit hele topic doorgelezen. Er is me een hoop duidelijk geworden. Heb al een favorietenlijst aangemaakt omdat ik niet kan kiezen wat ik een zal nemen, hebben jullie daar ook last van?
Zit nu ziek thuis dus de tijd om dit deze site vandaag verde te ontdekken.
grandma
Publish time 2014-4-16 16:32
ja @patripiex je favorietenlijst wordt langer en langer, bij ons ook hoor, het zelfde met je nog te maken lijstje, dat groeit en groeit, er is zoveel leuks te zien
Yes @patripiex your favorit list gets longer and longer, just like it is with us, the same with your to do list, it keeps on growingand growing, there are so many nice thing to be seen.
patripiex
Publish time 2014-4-16 16:33
Schrok alleen een beetje van de gebruikersnaam, ik wist niet dat die niet hetzelfde mocht zijn alsdat je bij andere sites gebruikt. Daar moet ik misschien dan maar wat coins aan uitgeven.....
patripiex
Publish time 2014-4-16 16:38
Inderdaad @grandma er is zoveel te zien dat je alleenmaar op deze site surft en er geen haakwerk uit mijn handen komt.........