Yohanney
Publish time 2014-2-4 17:52
static/image/common/user_online.gif grandma static/image/common/clock.gif 2013-8-31 20:05 static/image/common/back.gif
ja dat heb ik met reden gedaan, als ik me in een ruimte bevindt met een heleboel mensen die een ande ...
ik vind dit super
ich vind es super
it is super
Yohanney
Publish time 2014-2-4 18:05
static/image/common/user_online.gif coor static/image/common/clock.gif 2013-9-17 15:16 static/image/common/back.gif
Even wat moed inspreken, Amandacrochet, maar om tot level 1 te geraken moet je slechts 26 punten hal ...
dank jullie wel voor al de uitleg ookal ben ik aardig onderlegt in het engels Nederlands gaat toch een stuk snellerals ik het goed begrijp mag je alleen nieuwe patronen plaatsen die nog niet eerder op deze site hebben gestaan . Wat voor eissen zijn er nog meer ?? want dat is me nog niet duidelijk moet ik speciale ingen noteren op mijn thread?
Yohanney
Publish time 2014-2-4 19:43
vraag ik heb ne een thread gepost die in de bounty stond hoe krijg ik nu mijn beloning?
KnittingNeedle
Publish time 2014-2-4 20:39
Edited by KnittingNeedle at 2014-2-4 14:26
Hallo allemaal,
denk je even van provider te wisselen ben je er een dikke6 weken tussenuit ! Balen :'(
Zie dat ik een hoop heb bij te lezen...
Groetjes
rishaakt
Publish time 2014-2-10 05:12
ah, fijn om hier even iets tegen te komen in mijn moerstaal... ben geen held in engels, maar deze site motiveert absoluut!
bonma
Publish time 2014-2-11 19:36
Hallo,
Ben Belgische oma en zit al tijdje op de site hier. Ik log altijd uit en krijg dan bijna altijd 10 coins voor het inloggen. Hoeveel krijgen jullie dan om ingelogd te blijven?
De laatste dagen is het hier wel een soepje, maar ik moet zeggen dat ik nog altijd coins ontvang van verkochte patronen. Zelfs nu alles op "Anonymus" staat. Voor de rest schijnt het gewoon te werken.. Veel borduurplezier. Oh ja voor wie interesse heeft het beste schaartje is dat van 'KIA' met de paarse handvatjes. Het is wel prijzig maar heeft al meerdere prijzen gewonnen.
bonma
Publish time 2014-2-12 00:20
static/image/common/user_online.gif bonma static/image/common/clock.gif 2014-2-11 12:36 static/image/common/back.gif
Hallo,
Ben Belgische oma en zit al tijdje op de site hier. Ik log altijd uit en krijg dan bijna alt ...
Gelijk heb je
tonca
Publish time 2014-2-16 00:39
daar was ik ook weer eens, heb de laatste tijd gen puf, tijd en zin of dan wel te boruren da wel te haken, vorige week een bliksembezoek in nl en deze week weer hard gewerkt. Eindelijk hebben we hout liggen voor onze nieuwe voliere dus daar kijk ik ook weer naar uit, alleen nog planken voor op het dak
tonca
Publish time 2014-2-16 02:51
net mijn dimension garen aangevraagd die ik te kort kom en hopelijk kan ik dan binnenkort mijn woodland winter afronden, dan mag ik wat nieuws beginnen van mezelf
Angeltje
Publish time 2014-2-16 05:43
leuk tonca! Ik ben benieuwd naar het resultaat! En succes met de voliere :)