![]() |
Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox |
| |
Comments
Dank je voor deze uiitleg
| ||
Comments
Ojee spelletjes moet ik in de gaten houden
| ||
Comments
He dat gaat goed zo, je moet idd ff kijken hoe en wat maar het is snel geleerd hoor!!
Avatar is gewijzigd...en 10 points verdient ;)
Bedankt voor je reaktie! Ik ga eens zoeken ;)
ook kun je je avatar wijzigen, krijg je ook weer extra punten
dat is ook de bedoeling, en je kunt ook het free talk gedeelte eens doorspitten, wordt je ook heel wat wijzer van, kost je wel heeel veeel tijd dit forum, maar wel heel gaaf
| ||
Comments
Nou je gaat er aardig van tusen zie ik, een lekkere kletskous
Ik heb de knop cancel gevonden ;) Die taak gaat mij dus nog niet lukken, haha. Bedankt voor je info!
nu moet je proberen om vandaag zoveel mogelijk postings te verrichten wil je top poster worden, het zijn er niet veel die dat lukken
| ||
| ||
|
Comments
Mailadres en profielfoto heb ik gisteren aangepast en heb er weer aardig wat coins mee kunnen verdienen :D
| ||
Comments
Gelukkig maar! Ik dacht even dat ik misschien iets verkeerd had gedaan met aanvinken ofzo. Maar het is gewoon een kwestie van geduld :D Bedankt voor je reaktie!
ja je bent te ongeduldig, kan soms 1 dag duren, ligt aan de mods, hoeveel tijd ze die dag hebben, zijn ook vrijwilligers die dat doen
| ||
Comments
:D we zullen zien
@knittingneedle geen flauw idee, is mij nog niet overkomen, hoe lang zit je daarin? kun je beter op de wall schrijven, dat zijn dan wel korte berichtjes, maar dan kom je niet in de jail geloof ik
| ||
| ||