38504| 1493
|
Dutch Speaking Members - Nederlandse babbelbox |
Rate
| |||||||||||||||||||||||
Related threads
|
|||||||||||||||||||||||
Comments
Goed idee dobbelientje, want als je wilt downloaden moet je eerst coins verdienen, je zit nog niet op de helft van Dyi.0 en kun je ook niets. :)
Rate
| |||||||||||
| ||
Comments
dank je wel...weer wat bijgeleerd
| ||
| ||
|
| ||
Comments
Ik heb in 2017 een patroon geupload voor een bounty en tot mijn verbazing kreeg ik 9 dagen geleden de reward uitbetaald, terwijl ik toch echt toen wel gemeld heb dat ik die geplaatst had.
Ja, dat schreef ik toch ook, maar je moet wel van je laten horen, want waarom staan er anders zoveel bounties open waarvan het patroon al aanwezig is? Maar je moet wel de 1ste uploader zijn.
Hey zephir, dat eerste bericht is flink verouderd en niet meer aangepast hoor, je krijgt de bounty toegewezen als jij wel degelijk het geuploaded, niet enkel door thank you te plaatsen,
Uitbetalen doen ze alleen aan degene die het patroon ge-upload heeft, tenzij het een heel slecht patroon is en jij een betere hebt.
Report thread for Bounties:
www.pindiy.com/forum.php?mod=viewthread&tid=375339&fromuid=233290
Zet de link van de bounty + de link van het patroon..
Ze kijken dat zo snel mogelijk na en betalen uit!
Soms wordt het over het hoofd gezien omdat die bepaalde bounty al jaren openstaat bijvoorbeeld.
Dan kan je deze op de daarvoor bestemde link melden
| ||
| ||
Comments
Thanks, that link is really helpful ♥. You would have thought that their were so many patterns for Ripple stitch!
youtu.be/Um651Rg_h3M
Try this link,maybe it works. For me the link on the pattern works.
The Lady of the pattern has used with needle 2 a little bit More than 3 yarn of 50 grams each.
| ||
Comments
nee geen dutch...nederland is nederlandse taal!
| ||
Comments
ik vind jou avatar leuk
| ||
Comments
ja...wij nederlanders passen ons aan...overl waarwij komen proberen wij de taal te begrijpen.....ach, wij zijn makkelijk...
Niet akkoord hoor Jackske! Je moet onderscheid maken tussen Vlamingen en Walen. Vlamingen leren verplicht Frans op school en dan Engels. Ik spreek 4 talen, ook nog Duits.
Ik kan de patronen etc..goed lezen maar mijn woorden omzetten naar engels hier pffff dat is niet te volgen dan
| ||
| ||
| |
| ||
| ||
| ||