Ik ben Bir en ik ga logeren - I am Bir and I will stay - Een Echte Niki - Niki Peeters - Dutch
Edited by Angeli86 at 2023-2-22 18:19'2016
IK BEN BIR en ik ga logeren - Niki PeetersMaak kennis met Bir. Wanneer Bir gehaakt is vertelt hij een verhaal en is hij een vriend voor iedereen. Door samen met Bir op avontuur te gaan ontdek je samen nieuwe situaties. Hij is een echte steun en toeverlaat en zal je nooit in de steek laten wanneer hij je eenmaal kent. Nieuwe situaties worden samen met Bir een stukgezelliger, en mochten nieuwe situaties spannend zijn helpt Bir je er door heen! Bir kan het, dus iedereen zal het kunnen
Please download all parts for the complete pdf.
Thankyouverymuchforsharing thisgreatpatternloveitloveitloveit.. **Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ****Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ** Veryverynice. . . . Thankyouverymuchforsharingthisgreatpattern ! **Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ****Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ** This took a while but it was well worth it! The diagrams and instructions were very clear and this was not too difficult to make at all. Thankyouverymuch Thankyouverymuch Thankyouforsharing! Thankyouforsharing! Thankyouverymuch Thankyouverymuch Thankyouverymuch Muito obrigada pela partilha thank you for sharing ✿¸.•*¨`*•..¸✿ Thanks so much! ✿¸.•*¨`*•..¸✿ Thanks for sharing Thanks for sharing Thank you for sharing!
very nice !!
Thank You for sharing! Thank you very much!