bibs for my daughter.
bibs for my daughter.¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*• Good job, well done •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸ Very interesting, good contribution. Thank you for sharing Great work. I'm sure your daughter will enjoy those bibs. very nice Wonderful work! Thank you very much for sharing! You have made so many pretty ones - well done
Очень хорошо! Спасибо, что поделились! Thank you for sharing! Very cute bibs! Thank you for sharing! :loveliness: Beautiful work! Very lovely Your works are so cute!!!! I love all of them! Thanks for sharing! Mignon, bravo! wow~~
great work Great work :) Yo tambien le hice a mi sobrenita!! a ver si puedes y me pasas las foticos y lo subi ;) Despues te hago las fotos nenas, casi no los ha usado por que me daba una pena enorme que se estropearan , pero los tengo guardados con mucho cariño para darselos cuando sea mayor y contarle la historia de la colcha y los baberos. Jajaja, la colcha tiene su historia si, siempre me pasa igual me olvido de hacer fotos de lo que voy regalando -_-YY They are very cute, and so many of them! your daughter is a lucky little girl!